Trötter

 
Har haft en liten sväng av magvärk i några dagar så här har inte blivit så mycket gjort. Jo, pluggat har jag ju gjort förstås. Även om man ligger ner så kan man ju läsa. Jag har dock infunnit mig på jobbet och försökt jobba även om jag känt mig lite ruggig. Nu tror jag att det vänt och jag känner mig ok igen.
 
I går kväll gick jag igång på den pedagogiska dokumentationen och språket vi läser om just nu så jag var bara tvungen att gå till jobbet idag och testa mina teorier. Vet inte om jag blev så mycket klokare men jag har ju provat i alla fall.
 
I kväll har jag fortsatt att läsa, men jag vet inte om jag blivit klokare???
 
Nu ska jag gå och lägga mig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare