Nu slappar vi

Jisses, vad jag var trött när jag gick hem från jobbet idag. Bestämde mig snabbt för att skita i allt vad pluggande heter. Ringde maken medans jag cyklade hem och bad honom att åka och köpa lite Thai-mat. Orkade inte fixa mat heller. Maten var således klar när jag kom hem och det var bara att sätta sig ner och äta. Sedan blev det en powernap på soffan. Piggnade till, pluggande in lite musik i öronen och har nu röjt undan lite omkring mig. Känns bra när högarna sjunker.
 
Nu blir det nog lite mer soffslapp. Kanske ska ta fram nån stickning? Men först kaffe!
 
Den här hade jag i öronen när jag röjde.
 
Riktigt bra faktiskt
 
bye2 /Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare