Ont i magen

Åkte på nåt magtjofräs i går kväll och har haft ont i magen hela natten. Vetekudden har fått tjänstgöra som magvärmare och då kändes det ju bättre. Vaknade tidigt i morse, hade glömt ställa om klockan, och kunde inte somna om. Mådde lite illa. Efter att ha provat me lite fil så insåg jag att jag nog borde stanna hemma idag. Kan ju inte gå dubbelvikt på jobbet. Ganska skönt att sitta inne med en läxbok i detta regnande.
 
Nu har dock magen rätat till sig och värken har gett med sig så det blir jobb i morgon igen.
 
Nu ska jag nog ta tag i mina skoluppgifter en stund och sen prova lite fika.
 
Ha en skön dag!
/Ylva
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare