Kort vecka

Detta blev en kort vecka, tre arbetsdagar. I morgon är det ledigt igen och då ska jag plugga som ... Det gäller att ha fokus på det som ska göras så att det verkligen blir gjort. Det är mycket nu! Jag vill ju helst ut på altan och röja och fixa med mina sticklingar och sånt. Det är mycket roligare. Men om jag jobbar på riktigt duktigt med skolarbetet på förmiddagen i morgon så ska det nog kunna bli en timme eller två på altanen också.
 
Jobbar som bäst på att försöka hacka bort snön på utealtanen så att alla utemöbler kan få komma ut och det kan bli lite ordning på den inglasade delen. Förra året vid den här tiden hade vi allt klart.
Det ligger MYCKET snö på altanen på baksidan. Efter diverse omfrysningar och takras så är det stenhårt. Får jobba på det.
 
Tänkte göra ett studiebesök på Blommor och Små blad i morgon också och se om Malin fått in nått nytt.  
 
24 mars 2012
Hoppas att vi snart är där.
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare