3 December

Ingen  snö ännu. Förra året hade vi skottat några gånger vid den här tiden och det hade snöat en hel del. När jag tittar tillbaka på vad jag skrivit i december de senaste åren så slås jag av att det var mycket pluggande. Jag saknar det inte ett dugg! Hur underbart som helst att kunna landa i soffan och slippa alla måsten.
 
Idag är tvillingarna 6 månader Möttes av deras glada leenden när jag kom hem från jobbet idag. Vi hann att gosa en stund innan de måste bege sig hem med mamma.
Blir det bra såhär?
 
Men du syrran, den här fårskinnsfällen är ju spännande!
 
Roade oss med lite julfotografering i helgen. Tomtebilderna får ni se sen.
 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare