Hua!

Huvudvärk och illamående. Vad är nu det här? Känns som om jag håller på att få migrän. Det har gått i vågor hela eftermiddagen och jag har kört alla kurer jag kommer på för att mota. Nu ligger jag i soffan och orkar inte ens lyfta läxböckerna från bordet bredvid mig till soffan. Inget pluggande idag heller då! Skärpning fru Friman! Men jag vet vad som väntar i morgon. Plugga hela dagen!
 
 
Eller hur?
 
Nu blir det alltså soffhäng till läggdax och sedan Beauty and the Beast innan jag släcker lampan.
 
Plugga i morgon alltså!
 
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anne

Krya på dig! Hoppas du kan göra det du föresatt dig idag och du... det är inte länge kvar nu med plugg!
Kram

2013-02-08 @ 02:48:23
Postat av: Carina - inspirera

Det kallas influensa tror jag ;)
Krya-på-dig-kramen.

2013-02-08 @ 17:10:06
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare