Myslördag

Uppe tidigt idag så det fick bli lite frukosthäng i soffan med Morgontv och tidning. Se begav vi oss in till stan. Klockan 10 stod jag i kön till Stadsmissionen tillsammans med Elin och Alec. Några fynd blev det! (bilder kommer när jag har fixat lite).
Senare släppte maken av mig på stan medans han åkte på andra ärenden. Jag shoppade lite. Två par jeans och en knallorange kofta blev det. Det bästa av allt var att det inte kostade mig ett dugg. Jag uttnyttjade presentkortet jag fick från Flash när jag vann deras tävling i höstas.
 
 
Lite mer garn till mina projekt och några vårblommor åkte med hem också.
Väl hemma blev det gofika från Stensö Hembageri tillsammans med barnen.
 
 
Eftermiddagen har mest bestått av pluggande, men det är inte lätt att fokusera. Det finns ju så mycket annat som är roligare att göra. Virka på mitt projekt, fixa med loppisfynden, titta på skidskytte....Till och med att gå en promenad lockar mer. Men efter den här pausen så gäller det att ta tag i läxorna igen så att det blir något gjort innan melodifestivalen ikväll.
 
Ha en underbar lördag.
Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare