En vanlig dag

Sitter här i höstrusket knåpar lite på mina handarbeten. Orkar inte ta mig för nåt annat just nu. Examensarbetet vilar för tillfället. Måste få lite respons från läraren innan vi slutför det. Nu är det nästan klart. Vi ska bara skriva färdigt diskussionen och på den är det inte mycket kvar. Känns skönt!
 
I dag har det kännts lite höstigt efter alla fina soliga dagar, men det kommer väl fler.
Jag startade dagen med att fixa i husvagnen. Måste ju göra den klar nu när vi snart ska ut. Sen fick jag fikabesök. Vi bestämde oss för att sitta ute och fika men fick efter en stund göra en akutrusning in när det började regna.
 
Eftermiddgaen tillbringade jag på Salong Nova tillsammans med Elin. Vi snyggade oss lite. Måste ju se ordentliga ut.
 
 
Nu ska jag hänga i soffan en stund och se om jag kan hitta nåt vettigt på tv:n
 
Ha det gott!
Ylva
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare