Första semesterdagen

Första riktiga semesterdagen. Jag sitter mitt ute i småländska skogarna på en plats där jag aldrig varit förut. Jag är hos Ida på Björkelid i Stenberga för att skriva på vårt examensarbete. Efter lite bekymmer med att hitta hit, GPS:n ville åka nån annanstans, så har vi jobbat hela dagen med vårt arbete. Känns som om vi kommit en bit nu.
 
Hemma känns det som vi är på väg mot något bra. Och jag hoppas att det till slut ska bli bra för alla.
 
Mina små barnbarn växer och bli större. Snart är de en månad gamla. Maiken har sluppit sonden och äter nu själv. De är för goa mina underbaringar!
 
Midsommarflickor.
Nu så ska jag läsa lite inför morgondagens arbete med examensarbetet.
 
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare