100 år

 Nu har jag varit borta från bloggen länge, men här har hänt så mycket. Mest roligheter! Vi har firat födelsedagar, 100år.
Maken och jag startade förra tisdagen med att sticka in till stan och ta in på hotell. Onsdagen, själva födelsedagen fördrev vi i Kalmar med att bara vara. Sedan drog vi vidare till Stufvenäs Gästgiveri där vi firade födelsedagen i ljuvlig miljö med underbar service.
Födelsedagsbarnen
 
 
Väl hemma igen så skulle partytältet upp och förberedas för festen.
På fredagen firade vi på stan tillsammans med makens syskom med familjer. Min svåger är född samma dag som jag och samma år så vi fyllde jämt båda två.
Gott!
 
Lillebror och hans tjej hade köpt ett badkar till Elin och Alec som de fixade till i vår trädgård lagom tills vi kom hem.
(bilden är lite avig)
 
Lördagen, festdagen kom....med hällregn! Tur att vi har en stor altan: Som mest var vi nog 40 pers på altanen samtidigt, men det gick.
 
Min bästa hjälp!
 
Elin och moster
 
Paketöppning
 
Några av alla glada gäster som kom.
 
 
Tack alla vänner och släkt för att ni gjorde våra födelsedagar till en så minnesvärd upplevelse!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare