Finbesök x 2

Ja,då har helgen gått, men vilken semesterkänsla det har varit. Hela lördagen gick jag omkring och kände mig som om det redan var semester. Härlig känsla! Barn och hundar kom och gick, sonen klippte gräset och tvillingarna var här för första gången. Ja,de var faktiskt här två gånger samma dag. Först kom den lilla familjen på promenad och stannade och fikade. Sen blev det grillning  tillsammans med alla barnen. Riktigt trevligt.
 
I dag började dagen med regn, men semesterkänslan fortsatte. Jag pluggade en del på förmiddagen och sedan blev det en tur till stan för att inhandla födelsedagspresent till mor. Ett besök på Ikea blev det också för lite inköp av korgar till tvillingarnas skötbord. Det var många som hade bestämt sig för att åka till Ikea idag så där var det trångt. Sen blev det fika hemma hos Elin och Alec samt lite bebisgos. Kan ju inte låta bli.
 
 
Finbesök
 
Kewin och jag pluggade och softade på altan.

Nu tror jag att jag ska ta mig en kopp kaffe. Har precis bakat två rabarberpajer till jobbet. Kanske ska provsmaka.
 
Ylva

Kommentarer
Postat av: Anne

Rabarberpaj låter gott! Blir det idag ;)

2013-06-17 @ 06:50:05
URL: http://tristan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare