En ledig dag

I dag har det varit helgdag och ledigt. Alltid trevligt med lediga dagar. Jag försökte skriva klart min ledarskapsuppgift idag på morgonen. Det måste ju göras trots att jag har bestämt mig för att ta ledigt från allt skolarbete den här helgen och bara fixa här hemma. Pluggandet gick väl så där skulle jag vilja säga. Ute var det regn och ruggigt och åskan mullrade på håll.
 
Jag tog istället cykeln ner till Malin på Färjestadens Blommor och små blad. Det skulle förberedas för Öland Spirar. Jag planterade blommor i parti och minut. Elin dekorerade det jag planterad, Malin band buketter och grabbarna åkte och hämtade mer blommor.
 
 
Ylva
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare