Gnorr!

Idag skulle jag vilja vara lite gnällig. Känner att de där berömda hornen i pannan är ovanligt långa.
Men så inser jag att vad hjälper det att gnälla? Jag får väl tänka på mig då när alla andra bara tänker på sig, eller?
 
 
 
Nä, nu vänder jag det till något positivt. Våren är här! Ute är det grönt och vackert. Det doftar underbart! Jag har fått ett positivt svar angående observationer inför mitt examensarbete. Hoppas på ett till i morgon. Börjat läsa in mig på metod och intervjuteknik/frågor. Med andra ord...det rullar på.
 
 
Här hemma flyter det på och jag känner att jag nog hinner med allt som ska fixas inför alla kommande begivenheter. Det är bara 3-4 veckor till den största händelsen! Så spännande!
 
Nä, nu tar jag kväller och önskar er alla en god natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare