I´m back!

Bloggtorka pga koma...eller nåt sånt. Hamnade i nån sorts koma när jag inte hade måstet att plugga hängande över mig. Vilket landade i att jag inte gjort nånting egentligen. Men i förra veckan hoppade plötsligt inspirationen på mig och jag har frenetiskt börjat röja i huset. Just nu ligger kontoret och matkällaren risigt till. Hjälp, vad mycket bråte det har samlats där.
 
Annars har jag fullt upp med att ta hand om min invalidiserade make. Inte så illa som det låter. Han gjorde en höftledsoperation för en månad sedan och får inte göra en massa saker. Jag har fått agera färdtjänst (han får inte köra bil), möblerat om huset ( för att göra det lättframkomligt) banat väg (han får inte lyfta tungt), höststädat trädgården som annars är hans jobb (funkar inte att räfsa med kryckor) osv...Men det går framåt och han ska nog vara på banan snart.
 
I går var vi, barnen och jag, på Gekås i Ullared och shoppade loss. Brukar åka dit en runda före jul. Kommer nog att visa ett och annat fynd framöver. Tillsvidare får ni njuta av denna bild. Gissa om någon var lycklig över att komma upp och se världen i ett annat perspektiv. Stolen inhandlade på Gekås.
 
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare