Pyssel och röj

Har semester ett par dagar nu och har börjat med stora julröjet. I mitt fall så innebär det att jag bär om kring och flyttar saker, stökar till, fixar och donar och plockar innan jag till slut får ordning på allt och jag kan luta mig tillbaka och känna att allt är fräscht och iordning. Jag sorterar alla mina tankar om förvaring och sortering av mina prylar. Sorterar och slänger massor som har legat hur länge som helst. Kontoret ser ut som kriget men det ska nog bli ordning där med. I morgon ska julgardinerna upp och sista fönstret putsas.
 
Tog dock paus från städandet i kväll och följde med Elin på rea. Vi var på Sagopalatset och fyndade julklappar till barnen. Efter det så var det pysselkväll hos Malin på Färjestadens Blommor och Små blad. Vi tillverkade kransar. En del julblommor att fylla mina nyputsade fönster med inhandlades också.
 
 
Nu säger jag God Natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare