Fort!

Hej på er!
Ser i besöksstatistiken att jag har ett antal trogna besökare på min blogg. Det är jätteroligt. Måste be om ursäkt för att jag just nu är extremt dålig på att uppdatera bloggen. Det händer jättemycket här och jag hinner inte med. Gick väl in i nåt slags koma när alla överhängande måsten försvann. Men, men jag ska försöka mig på bättring.
 
Det har varit mycket soffhäng om kvällarna nu, har liksom inte orkat nåt annat. Händer mycket på jobbet och det är ett tufft tempo som tar orken ur en.
Mina små sötnsosar mår bra och umgås mycket med mormor. I går var jag på en långpromenad tillsammans med Elin och barnen. Vi var på Öppet Hus på Färjestadens nya Vårdcentral och Familjecentral. Vi vandrade runt och tittade på allt nytt, träffade några bekanta. Maikis var vaken hela tiden och hängde på armen och charmade alla hon mötte. Miliya sov sig igenom hela besöket. Vanligtvis så brukar det vara tvärtom. Vi gick sedan en promenad på samhället och uträttade några ärenden. Vi avslutade rundan med ett besök hos Malin på Färjestadens Blommor och små blad . Sluligen så hamnade alla hemma hos oss för en familjefika.
 
 
 
I dag tog jag den "handikappade" maken på en liten tur till ÖB. Vi passade på medans det var vackert väder. Sen kom regnet och jag har mest suttit i soffan och handarbetat. Lagom arbetsamt.
 
I morgon har skolan Höstlov, förskolan är stängd  och vi inleder med en planeringsdag.
 
Nu är det TV-time innan det är dax att gå och ladda för en ny arbetsvecka.
 
Ha det gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare