Examination

Nu är den då här dagen som vi har sett fram emot med bävan och förväntan i fyra år. Nu har vi passerat målsnöret och det känns jättebra. Utbildningen är slutförd.
Minns när vi för fyra år sedan stod utanför Linnéuniversitetet (då Växjö universitet) och tittade i studieguiden. Då tänkte jag att detta går aldrig, det har jag iofs tänkt inför varje terminstart. Men med lite jävlar anama och tålamod så har det gott. Alla kurser är godkända och de fyra åren är till ända. Nu är vi förskollärare! Nästa mål är legitimationen.
 
I kväll har jag firat med tårta tillsammans med mor, far, maken, barn och barnbarn.
 
Jag vill tacka alla mina nära och kära och särskilt min familj för att ni stått ut med mina studier och stöttat mig. Med lite fix och trix har det funkat. Maken har till och med lärt sig laga mat :-). Jag älskar er alla!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Nilsson

Jättestort grattis Ylva! Bra kämpat!

Svar: Tack!
Ylva

2013-09-20 @ 06:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare