23 December - Tomteland

Nu är då äntligen här, tomtarna och alla deras vänner. Bättre sent än aldrig. De hade så roligt och hjälpte tomten i Tomteland så de bestämde sig för att stanna lite längre. Men nu är de äntligen här. Lilltomten hade skaffat sig skidor och har fullt upp med att åka skidor i backen vid stora enen.


Nu är jag äntligen klar med mitt julstök. Tog lite längre tiden jag tänkt. I fredags fick maken besked om att han skulle opereras i går, måndag. Det måste ske nu annars kunde han förlora rörlighet i axeln. Linköping tyckte att det borde gjorts omgående när han kom in för en månad sen. Så igår så städade jag, fixade, handlade och agerade färdtjänst. Jag körde över bron sex gånger. Roligare kan man ju ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare