Härliga semester!

Jag har hittills haft en underbar semester med sol, bad och annat som hör sommar och semester till. Jag älskar att vara tillsammans med familj och vänner när jag är ledig, men ibland är det skönt att få en dag för sig själv. För att bara vara eller hinna ifatt med några av alla projekt jag hade tänkt hinna med när jag var ledig.
Vaknade i morse av att regnet smattrade mot altantaket och åskan mullrade på avstånd. Låg kvar en stund i sängen och lyssnade på regnet. Känslan av att kunna röra sig utan att bli genomsvettig är ganska skön. 
Fixade mig lite frukost och landade i soffan inomhus med kaffe och fil. Slötitta på tv och surfa lite, bara hänga utan måsten, virka lite på senaste virkprojektet och planera lite vad jag ska göra i dag. En bra start på dagen.

Nu ser det ut som om det ljusnar ute och regnet har upphört. Ska snart ge mig ut i garaget och måla ett lager på mitt senaste projekt, inspirerat av dottern. Men först ska jag dricka upp kaffet och ladda tvättmaskinen.

Ha en bra dag därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare