Ljumma kvällar och underbara färger

Vilken underbar dag det var i går. På alla sätt. På förskolan tillbringade vi nästan hela dagen utomhus. Först med färg och penslar vid havet och sedan hela eftermiddagen ute på gården.
 
När jag sen cyklade hem lite senare än vanligt, jag är iofs alltid sen på onsdagar, men idag var det lite senare än vanligt. Anledningen till det var ett utvecklingssamtal. Det kändes bra när jag begav mig hemåt dels hade samtalet gått bra och ute var det helt underbart. Luften var ljum och det var ljust. För att inte tala om himlen! På ena sidan var den alldeles guldgul och på andra rosa. Molnen var som rosa pluffar. Med den härliga känslan unnade jag mig att cykla runt Gosegrynen för lite mormorsgos.
 
Hoppas att denna dag blir lika fin.
Ha en underbar dag alla vänner där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare