Höstkänsla



Lite höstkänsla så här i skördefesttider. 
Idag är det en vacker men blåsig höstdag ute. Jag jobbar lite hos Malin i butiken just nu och får lite inspiration till höstdekorationer. 
Senare under dagen blir det en runda ner till Eriksöre och Stora Frö för att se vad de har att erbjuda där. I går var vi norrut, men jag måste säga att där var det glest mellan aktiviteterna. Många av de ställen vi har besökt för var borta eller stängda. Det blev en pizza i Södvik och ett besök Kalvhagen där. Bilderna därifrån finns på min kamera så de kommer senare. Sen åkte vi ner till Borgholm och tittade på fiskarna nere vid Sillmackan. Där höll vi på att blåsa bort. Ett stopp i Ekerum blev det också och där köpte jag julklapp (hemligt). När vi kom till Stor Rör så orkade vi inte gå från parkeringen ner till hamnen med risk för att det redan var stängt, nu var det ganska sent, så vi styrde kosan hemåt. Diverse loppisar hittade vi också på vägen men, dessvärre inga fynd.





Får se vad resten av dagen har att ge. Kör försiktigt ni som är ute i skördetrafiken.
Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare