Katter

Vad pysslar jag med annars då?
Jobbar, jobbar och jobbar känns det som. Nåja inte mer än vanligt, men efter lunginflammationen har jag varit så trött så jag har inte orkat mer än att jobba. Väl hemma har jag sjunkit ner i soffan och blivit kvar där. Men nu börjar orken så sakteliga återvända och huvudet är fullt av projekt som ska genomföras. Håller som bäst på att fixa mina pelargoner efter vintervilan, städa altan och växthuset och så har jag ett målningsprojekt på gång mitt i allt. 
När jag inte håller på med utomhussysslor så blir det en stunds handarbete. 
Senaste slutförda projektet är dessa katter till barnbarnen.






Katterna blev påskpresenter till barnbarnen. Mönstret hittar du här http://hjartekatten.blogspot.se/2012/05/monster-pa-hjartekatten.html 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare