Våren är här

Länge sen sist. Men här är det full ös och mycket händer. Jag tillbringar mycket tid med tvillingarna och mina barn när jag är ledig. I helgen som gått har sonen och sambo camperat här. Det har varit invigning på Opus och Rogers Bilel och både son, svärson (båda jobbar där) och maken har haft fullt upp. Malin och jag tog tvillingarna med oss och åkte upp ditt för att kolla läget medans barnens mamma sov efter nattjobb. Mycket  kul att titta på.

Vad gör dom där? Duschar dom bilarna? Tokigt!

Pappa parkeringsvakt.

Vem kommer i den stora bilen?

Jag sitter tryggt på morbrors arm.

Nämen, det var Ronny " Nemas problemas" och Roger själv.
Provsitta brandbilen med gammelmoster.

Åka karusell.

Äta korv.


Eller bara springa....

Innan vi åkte på invigningen så hade jag små hjälpredor som hjälpte mig att röja ur växthuset för städning.

Kvällen spenderade jag också tillsammans med mina små medans de andra var på invigningsfest på verkstaden. När de droppade in framåt småtimmarna och morgonkulan ja, då sov vi. 
Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare