När ljuset återvänder

Visst är det härligt när det börjar bli ljusare. Ljuset när man går hem från jobbet på kvällen gör att dagen blir längre och man orkar mer. Förra veckan gick jag en promenad precis när solen gick ner. Det var så vackert. Allt omkring mig skiftade i orangerött och rosalila. Kameran var med och många kort blev det ( men de ligger kvar på minneskortet i kameran 😚). Tog dock några kort på soluppgången i morse. Så här vackert var det utanför förskolans fönster vid 7-tiden i morse.

Senare på förmiddagen hade jag besök av mina gullgrodor på jobbet. Oj, vad mycket det var att titta på och vad roligt det var med alla barnen. Det var två små trötta fior som rullade hemåt i vagnen efter ett par timmars lek som avslutades med lite vattenlek ute.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare