Det här med tid - igen!

Tjena!
Nu är jag tillbaka. Försvann nånstans där efter julkalendern. 
 
Har firat en fin jul och nyår med familj och vänner. Umgåtts mycket med godingarna eftersom de bodde ett par dagar hos mormor och morfar när jag var ledig och föräldrarna jobbade. Intensivt men så mysigt. Finns inget mysigare än väckas av ett litet troll som står i sängen och ropar på "mommo". Sen vaknar det andra trollet och båda kryper ner hos mig och myser. 
 
Sen var det ju skola också. Kursen har tagit en del tid. Vi har jobbat med vårt projekt. På söndag är det sista inlämning, men vi kan se fram mot en ledig helg. Bara lite finslip och några referenser kvar sen går det iväg. Nina har gjort ett kanonjobb med vår film. Den kommer ni att kunna se på den andra bloggen Fröken Flitigs irrgångar... så småningom.
 
Ska se om jag kan få till en krönika nu när jag släpper skolarbetet. Kanske...
 
Har några spännande nyheter som jag ska berätta mer om framöver. Men det får ni vänta på.
 
Nu kommer det lite bilder på mina finaste tomtar och lite annat.
Hjälpa morfar och julpimpa i trädgården. 
 
En puss precis som förra året.
 
Men Millis är fortfarande skeptisk och nöjer sig med en klapp på huvudet.
 
Lite snö blev det också på jullovet
 
 
Nu så säger jag godnatt och hoppas att jag ser er här snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare