En vanlig lördag

Nu minsann tror jag att jag börjar se slutet på startsträckan. Känslan för att fixa har infunnit sig igen och vart efter saker blir klara så är det lättare att ta tag i nästa projekt. Har många påbörjade projekt nu. Trädgård, altan, källare, handarbeten.....


Projekt studier är väl det som skapar störst motstånd just nu, men det är bara en månad kvar och en stor uppgift sen är det klart. Så varför ge upp nu. Inte jag inte. På' at bara. 

Så idag blir det plugga ett par timmar för att avsluta en diskussionsuppgift och sen blir det trädgården för hela slanten. Min indisponerade man får stå för hushållningen. Det borde han klara av. Han kan i alla fall koka gröt och göra omelett. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare