Så det kan bli

(null)

Jag bara älskar den här bilden som min dotter tagit på sina barn och deras morbror. Den ser så arrangerad ut, men den bara blev. Lillfisen ser ut att tänka " Ta mig härifrån". Maikis som älskar att posera och alltid blir bra på bild ser ut som om hon tröttnat och gått till överdrift i poseringen. Millis rättar till tavlan och låtsas att hon inte syns. Hon brukar vara svår att fånga på bild så det är så bara hon. Morbror ser ut som "hur hamnade jag här". Bilden ser ut som om de blivit tagna ur sitt sammanhang och placerade där bara för att.

Nu är det inte så det är, utan tjejerna och deras morbror älskar verkligen varandra. Tjejerna vill gärna hänga med morbror så mycket de kan när de träffas. När vi var på Ölandschoklad och fikade häromdagen så dök morbror och moster plötsligt upp och vips vara alla tjejerna borta från bordet och stod i kön och kramade morbror och moster istället. Lillfisen kunde inte komma dit fort nog när hon fick syn på morbror. Det är en härlig känsla att se dem. 

Ha det härligt i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare