Trötter

Japp, jag finns här. Har varit lite låg ett tag. Efter senaste inlägget damp jag dit på 40 graders feber, frisknade till över helgen och tänkte att nu är jag på banan igen. Men jag jobbade i tre dagar. Hann med ett föredrag med workshop för föräldrar på en av mina enheter....sen åkte jag på magsjuka igen 🤮🤢. Så det blev en tredje karensdag på en månad och det känns ju inte så kul i lönekuvertet. 

Nu har jag jobbat en vecka. Känner mig ok, men är sjukt trött om kvällarna. Det har typ varit hem och äta middag och sen somnat på soffan och sovit där tills det är dags att krypa ner i sängen och fortsätta sova. 

Lite kul har jag dock orkat med. Var på inspirationsmässa i tisdags och såg en massa kul jobbrelaterade grejer. Och så var vi bjudna på Semmelfika hos Elin med familj i tisdags. Umgåtts lite med godingarna också förstås.

(null)

(null)

(null)
(null)

Och så lite semla på det!
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare