Tog en whiskey...

...i medicinskt syfte. Fast jag tycker att whiskey är så himla äckligt och jag dricker det sällan frivilligt (inte för att nån brukar tvinga i mig det). Men nu gäller det att hålla eventuella illvilliga baskelusker borta. Vill varken bli förkyld eller få nån otäck magåkomma nu när det är skola på gång. Bäst att hålla sig frisk så att man kan redovisa och opponera och förhoppningsvis bli godkänd även i den här kursen. Just nu florerar både det ena och det andra på förskolan så det gäller att hålla sig undan, vilket inte är så lätt när man vistas bland de små liven hela dagarna.

När det gäller whiskeyn så behövde jag inte gå så långt. Maken är Whiskeyfreak och samlar på whiskey!!! Gissa om han blev glad när jag frågade om han hade nån bra sort som jag kunde dricka. Han kom ilande både med en flaska med en sort som han tyckte kunde passa mig och ett riktigt whiskey glas. Ska man dricka så ska det vara ståndsmässigt.

Nu har jag fått i mig några små klunkar och om inte annat så lär jag nog sova gott.


Bild: Dryckesglas.se

SovGott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare