Andra bullar...

I går rivstartade jag dagen med värsta Ullaredskaoset på Stadsmissionen i Kalmar. Gjorde dock inga större fynd. Hittade en "Sju sorters kakor" (receptbok) från 1974 som fick följa med hem. Det var det enda.
 
Hade tänkt baka bullar när jag kom hem, men det tog Elin snabbt över. Alec hjälpte Snippel med att lägga plattor i vår "carport" så hon bestämde sig för att också stanna och då kunde hon ju lika gärna baka. Går ju mycket snabbare om hon gör det. Hon har ju "rätta knycken". Istället så putsade jag fönster och piffade lite i köket.
 
 
En liten kaka fick jag dock baka. Citronkaka. Tipset fick jag hos Carina med bloggen Inspirera. Receptet hittar du här.
 
                                                                                        Bilder: ©Ylva
Önskar er alla en solig och skön söndag.
/Ylva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
gästbok och besöksräknare